انواع جعبه و کاربرد آنها

فهرست مطلب

* جعبه های قفسه ای

جعبه های قفسه ای نوعی جعبه است که در قفسه های خرده فروشی مشاهده می کنید که تعدادی از کالاهای فروشی را به نمایش می گذارد. این جعبه ها دارای دو عملکرد هستند: اول اینکه محصولات شما را به صورت ایمن ذخیره می کنند و دوم اینکه، جذابیت نمایش محصولات و برندهای شما را افزایش می دهند.
این سبک از جعبه ها می توانند متناسب با اندازه محصول و بسته شما که شامل کد محصول، آرم ها، نام های تجاری، بارکد ها و همچنین محتوای جعبه طراحی و چاپ شوند. مارک تجاری می تواند در قسمت جلوی جعبه باشد تا فروش را افزایش دهد. این نوع بسته بندی ها به ترانزیت ایده آل حمل و نقل تبدیل شده اند.

* جعبه های قفل دار مقوایی

جعبه های قفل دار معمولا برای حمل وسایل کوچک استفاده می شوند. این جعبه ها محکم و سریع و آسان برای مونتاژ هستند که مهمترین کاربرد آنها استفاده در مصارف پستی است. این سبک از جعبه ها در صنایع جواهرات استفاده میگردد.

* کارتن بسته بندی

کارتن بسته بندی یک نوع بسته بندی استاندارد صنعتی است. این نوع از جعبه های مقوایی متناسب با طول، عرض و عمق محصول شما تولید می شود تا از تناسب بسیار خوبی برخوردار شود. برای تولید این نوع کارتن مقوای نیاز به ابزاری ( به جز موارد بسیار کوچک) نیست. ما می توانیم موارد بسته بندی را در طیف گسترده ای از پروفایل های مختلف تولید کنیم. این به این معنی است که ما می توانیم جعبه ها را تنظیم کنیم تا مقدار مناسب از کالاهای شما را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.
اضافه کردن یک یا دو چاپ رنگی برای نام تجاری جعبه ها راهی ارزان در جهت افزایش آگاهی از برند است و در هنگام برخورد با مشتری، زیبایی حرفه ای تری را به نمایش می گذارد. کارتن های بسته بندی صاف هستند، با استفاده از فلاپ های ارائه شده، با فشار دادن آنها را ببندید.

* جعبه پیتزایی

این نوع از جعبه های مقوایی فقط به پیتزا محدود نمی شوند، ودر طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شوند.
از این نوع از جعبه ها را هم بسته به نیاز شما می توانیم در طرح های دلخواه چاپ و یا با ضخامت های مختلف تولید کنیم. از جعبه های به سبک پیتزا پس از تولید، بسته بندی های مسطحی تهیه می شود که آنها را برای نگهداری آسان و راحت می کند.

* سینی قفل خودکار

سینی های قفل خودکار هنگام بارگیری از محصول قابل جمع شدن هستند. این نوع بسته بندی جعبه های مقوایی معمولا با جزئیات محصول یا تصویر برند چاپ می شوند. آنها برای بسته بندی قلع، قوطی یا بطری بسیار مناسب هستند. ما برای اطمینان از شناسایی برند شما، چاپ حداکثر دو رنگ را در قسمت بیرونی بسته بندی ارائه می دهیم. سینی ها به صورت بسته بندی شده تخت عرضه می شوند و مونتاژ آنها فوق العاده آسان است. ماشین آلات ما می تواند تمام نیازها را تأمین کند و اندازه را اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به پارس کارتن ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب